Până pe 30 aprilie, profesorii își pot rezerva locul, în exclusivitate, la Dare to Learn – cel mai mare eveniment educațional din Europa

No Comments

București, 19 aprilie 2024 – Până la data de 30 aprilie a.c., personalul din sistemul de învățământ universitar și preuniversitar din România beneficiază de exclusivitate și de tarife preferențiale în rezervarea locului la Dare to Learn – cel mai mare eveniment educațional din Europa, care va avea loc în 25 și 26 octombrie a.c., la București.

Lista completă a masterclass-urilor Dare to Learn a fost publicată online pe platforma evenimentului. În această perioadă, cadrele didactice beneficiază de o perioadă dedicată de înscriere. Până la data de 30 aprilie 2024, personalul din învățământul preuniversitar și universitar dispune de pachete preferențiale. Pachetele de participare sunt disponibile online, pe site-ul oficial (www.d2l.ro), și pornesc de la 149 euro. Mai multe informații despre aceste pachete găsiți aici.

Profesorii pot utiliza și instrumente alternative de plată în vederea rezervării accesului la evenimentul și la masterclass-urile susținute de experții locali și globali în educație, care vor fi prezenți la Dare to Learn, ediția 2024. Cadrele didactice pot folosi primele de carieră didactică, fondurile pe care școlile le obțin, anual, pentru formarea profesională, programele de formare pentru profesori (presupun costuri acoperite pentru aceștia) incluse în proiectele cu finanțare europeană accesate de instituțiile școlare.

Începând cu data de 1 mai 2024, accesul la eveniment va fi deschis și publicului larg (altor categorii profesionale, cu excepția celor din învățământ), online, pe platforma www.d2l.ro.

Despre evenimentul anului în educație

Dare to Learn a fost conceput ca un program de formare la care sunt așteptați peste 4.000 de participanți. Prima ediție se va desfășura timp de două zile, pe 25 și 26 octombrie a.c., la Romexpo, în Capitală, și va fi cel mai mare eveniment din Europa dedicat profesorilor, dar și experților din învățământul preuniversitar și universitar, trainerilor din domeniul formării continue, cercetătorilor, celor care lucrează în domeniul resurselor umane în corporații sau companii, precum și specialiștilor din instituțiile locale și actorilor guvernamentali.

Summitul va cuprinde patru panel-uri dedicate profesioniștilor în educație, axate pe insights-uri și perspective privind valorificarea cercetărilor în psihologie, pe tehnologiile utilizate în economiile emergente și abordările de tip pionierat, cu scopul de a crea experiențe transformatoare de învățare.

Dare to Learn va reuni peste 20 de vorbitori locali și internaționali, care-și propun să dezvăluie cele mai recente rezultate ale studiilor și cercetărilor în practicile educaționale. Vor fi prezentate idei si tehnologii noi care remodelează modul în care se desfășoară astăzi procesul de învățare. Participanții vor fi încurajați să adopte noi instrumente și să modeleze ecosisteme de învățare pe tot parcursul vieții, adaptându-se unui viitor marcat de competiția dintre inteligența artificială și cea naturală, precum și de accesul democratizat la informație. Pe parcursul celor două zile de eveniment, 32 de masterclass-uri, organizate pe diverse teme, vor fi susținute de experți ce și-au lăsat amprenta asupra modului în care se desfășoară procesul de învățare (la clasă ori în mediul organizațional), care au eliminat barierele pentru a face educația una echitabilă.

Printre speakerii internaționali – considerați lideri de opinie, academicieni, cercetători în leadership-ul educațional, deschizători de drumuri în ceea ce privește accesul la educație și vizionari în domeniul inteligenței artificiale, pionieri care au redefinit domeniul învățării prin idei și practici revoluționare – se numără nume de referință în accelerarea învățării: John Hattie, Peter Senge, Sugata Mitra, Vicky Colbert, Zack Kass, Graham Brown-Martin, Charles LeadBeater, Niko Herlin, Henri Muurimaa, Diana Laufenberg, Cami Anderson și Ng Aik Yang. Lista completă a speakerilor, precum și mai multe informații despre aceștia și performanțele lor vor fi comunicate în perioada următoare.

În cadrul evenimentului vor exista zone dedicate întâlnirilor one-to-one și networkingului între participanți și vorbitori, precum și o zonă amplă de expoziție dedicată partenerilor acestui eveniment (lansare de cărți, dezbateri ale autorităților, standuri cu activități ale companiilor etc.).

Evenimentul Dare to Learn este rezultatul unui parteneriat între Fundația Dare to LearnAsociația Română de Literație (ARL România), Teach for Romania și Finnish Teacher Training Centre.

ING Bank Romania este presenting partner al evenimentului.

EducațiePrivată.ro este partener media principal al evenimentului. Pe lista partenerilor media se mai numără Antena, 3 CNN, Hotnews.ro, Adevarul.ro și Stiripesurse.ro.

Categories: comunicat de presa

The Group lansează Digital Data Capital – agenție de Digital Marketing și Data Science

No Comments

București, 17 Aprilie 2024  The Group, lider al industriei de comunicare din România, lansează o nouă agenție de marketing digital, specializată în configurarea campaniilor de comunicare și vânzări prin analizarea în profunzime a datelor relevante pentru publicurile țintă.

Digital Data Capital utilizează instrumente digitale inovatoare, realizează segmentări detaliate ale bazei de potențiali cumpărători, selectează cu precizie profilul dezirabil pentru fiecare mesaj de publicitate sau vânzări, pentru a concepe și livra mesaje personalizate către fiecare consumator. Digital Data Capital are capabilitatea de a procesa un volum potențial infinit de date pentru a furniza soluții de comunicare personalizate, astfel încât mesajele brandurilor să beneficieze de relevanță și autenticitate în dialogul cu fiecare tip de consumator.

Compania propune un model personalizat de creștere a vânzărilor, bazat pe identificarea și targetarea cu precizie a mesajului publicitar pentru profilul potrivit de consumator, respectiv pentru consumatorul predispus la a fi transformat în client pe termen lung.

Digital Data Capital va acoperi aria competitivă a publicității online, prin integrarea pe criterii de eficiență a celor mai bune tactici provenite din SEO (optimizare pentru motoarele de căutare), e-mail marketing, CRM și automatizări de comunicare, va oferi servicii de optimizare a achiziției de clienți noi și de consolidare a loialității cumpărătorilor existenți pentru brandurile aflate în portofoliul său. Serviciile agenției beneficiază de expertiza, resursele și instrumentele exclusive ale departamentelor de Data Analytics și Data Science. În acest fel, clienții agenției vor beneficia de strategii personalizate de marketing, dezvoltate pe mase largi de consumatori, strategii care pornesc de la modelări data centric și customer centric.

The Group evoluează constant pentru a putea oferi clienților săi cele mai profesioniste și inovatoare soluții de comunicare. Lansarea Digital Data Capital este un demers prin care propunem profesionalizarea accentuată, integrată a componentelor publicității online și saltul către soluții inteligente de care brandurile au nevoie. Experiența consolidată a echipei Digital Data Capital, corelată cu resursele avansate de analiză a unor volume enorme de date și cu excelența profesională a serviciilor The Group, permit ca noi să putem realiza cu adevărat, de acum, acest lucru: personalizarea mesajelor la scară largă, foarte rapid, în cel mai rentabil mod cu putință pentru fiecare brand”, a declarat Zoltan Szigeti, Președinte The Group.

Digital Data Capital întrunește, în prezent, o echipă de specialiști cu peste 15 de ani de experiență atât pe piața din România, cât și pe piața internațională, în industrii diverse precum banking, IT&tech, home&deco, fashion, ecommerce, health etc. Prin calitatea și unicitatea serviciilor oferite și cu ajutorul resurselor The Group, agenția Digital Data Capital își propune să devină una din principalele companii de digital marketing & data science din estul Europei.

Oferim clienților una din cele mai experimentate echipe de marketing digital din România. Seniorii echipei au peste 15 ani de experiență în gestionarea proiectelor de promovare online. Pe lângă expertiză, oferim o abordare solidă care pornește de la nevoia de business a clienților noștri și care e consolidată prin ancorarea puternică în date. Exact din acest motiv, departamentele de Data analytics și Data science reprezintă inima fiecărui demers”, susține Iulian Vegheș, Managing Partner al Digital Data Capital.

The Group a fost fondat în 2005 de Zoltan Szigeti, Bogdan Nicola și Mihaela Nicola, este partener al grupului american de comunicare Omnicom Group în România, deține companiile specializate Media Investment, DDB, OMD, Tribal Worldwide, PHD Media, Porter Novelli, House of Media, Prometheus și își păstrează, de peste 18 ani, poziția de lider al industriei de media și marketing communication din România.

Mass-media Contact

Porter Novelli Public Relations

Gabriela Stanciu

Senior Media Manager

gabriela.stanciu@porternovelli.ro

+4 0757 088 838

Digital Data Capital

contact@digitaldatacapital.com

www.digitaldatacapital.ro

Categories: comunicat de presa

Samsung, partener principal al zonei de gaming din cadrul East European Comic Con 2024

No Comments

Samsung Good Game Arena va reuni timp de 3 zile cei mai importanți gameri și streameri profesioniști

București, România – 19 aprilie 2024 – Între 19 și 21 aprilie, pasionații de gaming și nu numai sunt invitați la standul Samsung, în cadrul East European Comic Con 2024, organizat la Romexpo.

În calitate de partener principal al zonei de gaming din cadrul acestei ediții al celui mai important eveniment din Europa de Est dedicat fanilor benzilor desenate, animațiilor,  dar și jocurilor video, Samsung va reuni în cele trei zile de Comic Con unii dintre cei mai cunoscuți gameri și streameri profesioniști.

La Samsung Good Game Arena, vizitatorii vor putea să și testeze cele mai noi tehnologii ale brandului, de la funcțiile AI (precum Circle to Search, Photo Assist sau Chat Assist) ale telefoanelor din seria Galaxy S24, prezente și pe tabletele premium din seria Galaxy Tab S9, la performanța monitoarelor Odyssey Neo, Odyssey OLED, Odyssey Ark, dar și la calitatea imaginii, viteza de mișcare, jocuri fără lag prezente pe televizoarele Neo QLED și OLED.

Ambasadorii de brand Samsung își vor aștepta fanii la stand să descopere împreună cele mai noi tehnologii Samsung prin sesiuni de gaming cu jocuri populare precum FIFA, PUBG, Fortnite sau League of Legends.

Programul de la Samsung Good Game Arena:

Vineri, 19 aprilie

  • între 17:00 – 19:00 – sesiuni de League of Legends cu Bogdan Techeș

Sâmbătă, 20 aprilie

  • 12:00 – 14:00 – sesiuni de Fortnite cu Reddysh
  • 14:00 – 16:00 – sesiuni de PUBG cu Tedereu
  • 16:00 – 18:00 – sesiuni de FIFA, Genshin Impact și alte jocuri cu Jaxiși Alexa TV

Duminică, 21 aprilie

  • 11:00 – 13:00 – sesiuni de FIFA cu Ovidiu Pătrașcu (Ovvy)
  • 13:00 – 15:00 – sesiuni de Stumble Guys și alte jocuri cu Theo Zeciu
  • 15:00 – 17:00 – sesiuni de Brawl Stars și Minecraft cu iSilent
  • 17:00 – 19:00 – sesiuni de Minecraft cuzaSami

Samsung participă an de an la Comic Con, susținând pasionații de gaming prin proiectele sale și tehnologiile de vârf ale brandului. Concepute pentru a oferi cele mai bune experiențe de gaming, produsele Samsung asigură caracteristici precum rate de reîmprospătare ridicate, performanță excelentă, durată lungă de viață a bateriei, dar și funcții AI menite să suțină creativitatea și pasiunile utilizatorilor.

Prezența brandului la Comic Con se aliniază cu platforma locală Play On with Samsung, care cuprinde diverse acțiuni ale brandului în zona de gaming, dar și cu strategia globală Samsung de a oferi consumatorilor produse special concepute pentru cea mai bună experiență de gaming sub umbrela #EmbraceYourGame.

Categories: comunicat de presa

RetuRO le oferă sprijin operatorilor HoReCa în implementarea Sistemului Garanție-Returnare

No Comments

În calitate de administrator al Sistemului Garanție-Returnare, unul dintre obiectivele RetuRO este de a îmbunătăți permanent funcționarea sistemului. Avem întâlniri recurente și colaborăm îndeaproape cu toate părțile implicate pentru a identifica dificultățile care apar în această etapă de început și pentru a optimiza aspectele semnalate atât de către operatorii economici, cât și de către consumatori.

În preocuparea noastră de a fi alături de toți partenerii noștri și de a-i susține cât mai bine în eforturile lor de a adopta Sistemul de Garanție-Returnare, am început un dialog cu operatorii din domeniul HoReCa pentru a aborda întrebările și provocările specifice pe care aceștia le au în implementarea SGR.

În urma feedback-ului și a dialogului deschis cu reprezentanții industriei HoReCa, am identificat o serie de instrumente pe care le vom operaționaliza în perioada imediat următoare pentru a le asigura operatorilor care activează în domeniu o experiență cât mai ușoară de integrare a SGR în activitatea lor. Printre acestea, amintim:

  • Stabilirea unei frecvențe de ridicare a ambalajelor SGR specifică activității de HoReCa, industrie care operează cu un rulaj crescut de produse în ambalaje SGR într-o perioadă scurtă de timp. Astfel, operatorii HoReCa pot menționa frecvența cu care solicită ridicarea ambalajelor SGR de la punctele lor de activitate (zilele săptămânii în care doresc ridicarea), precum și tipul de material al ambalajelor care vor fi ridicate – sticlă, plastic, metal și volumul estimat. În felul acesta, fiecare operator HoReCa beneficiază de un calendar prestabilit în care ambalajele SGR vor fi ridicate, ceea ce va asigura atât predictibilitatea ridicărilor, cât și optimizarea spațiului necesar depozitării ambalajelor și eficientizarea timpului dedicat gestionării acestei activități. De asemenea, această frecvență de ridicare va fi corelată în procesul logistic cu o dimensionare corespunzătoare a mașinilor de transport, astfel încât să fie asigurată creșterea capacității de preluare a ambalajelor SGR.
  • Am pus la dispoziția comercianților din HoReCa o adresă de email dedicată, horeca@returosgr.ro,la care aceștia ne pot contacta pentru subiecte specifice. În plus, operatorii HoReCa au în continuare la dispoziție adresele de email deja comunicate:

suport@returosgr.ro – pentru înregistrare și verificare status contract;

comenzi@returosgr.ro – pentru plasare de comenzi accesorii (saci, sigilii) ;

facturare@returosgr.ro – pentru situații legate de facturare ;

raportare_comercianti@returosgr.ro – pentru reconcilieri, în cazul în care evidența ambalajelor predate de către comerciant nu corespunde cu evidența ambalajelor primite de către RetuRO;

colectare@returosgr.ro – pentru formulare de pick-up ad-hoc;

reclamatii-transport@returosgr.ro – pentru reclamații privind comenzile de ridicare a ambalajelor colectate ;

customer@fancourier.ro – pentru livrări incomplete ale comenzilor plasate în e-shop RetuRO.

  • Întâlniri recurente cu asociațiile reprezentative ale industriei HoReCapentru a urmări progresul programului și pentru a gestiona eventualele probleme care apar cât mai eficient.
  • Organizarea unui webinar dedicat HoReCa, joi, 18 aprilie, începând cu ora 14.30, în care reprezentanți RetuRO vor detalia și vor răspunde întrebărilor legate de fluxul financiar și logistic. Webinarul va fi accesibil la adresa https://myconnector.ro/login, pe baza înregistrării prealabile ;
  • În seria materialelor de informare, tutorialele “Am o întrebare”, disponibile pe canalul de YouTube al RetuRO, oferă comerciantilor, inclusiv din industria HoReCa, răspunsuri la cele mai frecvente întrebări, care sunt actualizate permanent cu noi subiecte și aspecte pe care le identificăm în intercațiunile noastre cu operatorii economici.

Categories: comunicat de presa

Memoria și cum obișnuiam să stocăm date. O scurtă istorie a modalităților de stocare

No Comments

Cât de multe date poți purta cu tine în orice moment? De-a lungul secolelor, am păstrat amintirile și informațiile importante prin înregistrarea lor pe o varietate de suporturi: de la sfori înnodate, tăblițe de lut, pergamente, manuscrise, cărți, cartele perforate și HDD-uri până la cele mai recente SSD-uri. Să ne uităm la modul în care nevoile omenirii și abilitățile noastre s-au schimbat de-a lungul anilor.

Primul exemplu cunoscut de stocare a datelor îl regăsim în anul 9.000 î.Hr. În anii 1960, arheologii au descoperit ceea ce este cunoscut sub numele de Osul din Ishango. Tibia unui babuin și crestăturile sale din cuarț erau folosite pentru calcule simple și ilustrează modul în care oamenii colectează date de milenii, prin marcarea numerelor relevante pe un băț sau alt obiect lung.

Dar să mergem mai departe, la sfârșitul secolului al IV-lea î.Hr. și la cea mai faimoasă colecție de cunoștințe din lumea antică: Marea Bibliotecă din Alexandria. Există o concepție greșită că resursele sale au fost arse în timpul asediului orașului de către Gaius Iulius Cezar. Colecția de pergamente, sau cel puțin o parte semnificativă a acesteia, se pare că a supraviețuit incendiului, după cum semnalează toate indiciile. Iar biblioteca se pare că s-a prăbușit în jurul secolului al III-lea d.Hr., ca urmare a subfinanțării și neglijării. Putem spune că aceasta conținea tot ceea ce lumea antică ajunsese să știe. Dar ce înseamnă asta? Ce cantitate de date era stocată pe coasta Egiptului?

Se estimează că Alexandria avea între 40.000 și 400.000 de pergamente. În medie, este nevoie de aproximativ 34 KB de memorie pentru a stoca pe un computer una dintre cele douăzeci și patru de cărți ale Iliadei. Să considerăm că aceasta este echivalentul unui pergament din Marea Bibliotecă. Putem estima că Alexandria avea între 1,3 și 13 GB de spațiu de stocare, în funcție de numărul presupus de manuscrise din colecție. Doar un pic mai mare decât o unghie, unitatea flash USB Samsung Fit Plus poate stoca până la 256 GB de date, astfel încât să poți stoca de mai multe ori toate cunoștințele deținute de cei din lumea antică, menționate mai sus, și să îl porți în buzunar.

Desigur, invenția literelor mobile și dezvoltarea tiparului au făcut posibilă extinderea semnificativă a colecțiilor bibliotecilor. Cercetătorii au comparat pergamentele din Alexandria cu 100.000 de cărți moderne. Între timp, cea mai mare bibliotecă din lume, colecția Congresului S.U.A., conține 170 de milioane de articole, stocate pe suporturi variate. Dimensiunea acestor date este estimată la aproximativ 10 petabyți (10 milioane GB).

Prima miniaturizare a datelor a avut loc la sfârșitul secolului al XIX-lea. Cartelele perforate au fost folosite pentru înregistrarea rezultatelor recensământului din 1890 din S.U.A. La începutul anilor 1950, benzile stocau 2 milioane de cifre per tambur. Memoria utilizată pentru rachetele Apollo a fost de 74 KB. A fost o soluție doar pentru citire, nu și pentru stocarea datelor și totul a fost realizat manual, chiar artizanal.

Odată cu dezvoltarea internetului și adoptarea pe scară largă a computerelor, oamenii a început să creeze și să adune cantități inimaginabile de date. În 2023, se estimează că au fost creați 120 zettabyți (1 zettabyte este 1 milion de milioane de petabyți) de informații noi, de 60 de ori mai mult decât în 2010. Până în 2025, este de așteptat ca această cifră să crească la 181 zettabyți.

Există un motiv în spatele nenumăratelor metode de stocare pe care le-am folosit de-a lungul secolelor. Creierele noastre nu sunt de încredere, deși oamenii de știință au calculat că sunt capabile să stocheze 2,5 petabyți de date. Fie că este vorba de un nod pe o sfoară, o notă sau o unitate portabilă modernă, suporturile externe fac viața mai ușoară prin păstrarea datelor organizate și accesibile. Aceasta din urmă îți permite să iei cu tine multe lucruri, modelele Samsung T9 oferind până la 4 TB de spațiu de stocare și încăpând, de asemenea, în buzunar (sunt cu mult mai mici decât un telefon mobil, cu o lățime și o înălțime asemănătoare cu acelea ale unei cărți de vizită). Evoluția modalităților de a stoca cifre și amintiri importante ne arată cât de departe am ajuns față de timpurile în care ne bazam pe oasele de babuin.

Categories: articole

Fenty și PUMA te aduc mai aproape de natură

No Comments

Rihanna lansează noua colecție Creeper Phatty Earth Tone

Herzogenaurach, Germany, 17 aprilie 2024 – Colecția FENTY x PUMA Creeper Phatty Earth Tone a sosit cu materiale premium din piele întoarsă și accente aurii.  Colecția se adresează atât adepților ținutelor monocromatice neutre, cât și celor care își doresc să iasă în evidență printr-un outfit impunător, în tonurile naturale ale pământului. Noua colecție Creeper Phatty se evidențiază în timp ce se integrează în orice context și este caracterizată prin materiale premium, detalii embosate și accente aurii.

Creeper-ul original a fost lansat în septembrie 2015, o versiune cu platformă a celebrei perechi de sneakers PUMA Suede. Această siluetă a fost numită Pantoful Anului de către Footwear News în 2016 și nu numai că a transformat cultura pantofilor sport, dar a și ajutat la consolidarea și impactul mărcii PUMA din ultimul deceniu. Creeper Phatty, cea mai nouă iterație a pantofului realizată de Rihanna, este mai voluminoasă, mai îndrăzneață și mai așteptată ca oricând, cu un design supradimensionat și o talpă exterioară groasă de gumă.

Această lansare premium vine cu trei culori distincte, unisex, destinate tuturor vârstelor – Totally Taupe, Green Fog și Warm White.

Cu Rihanna ca Director de Creație, campania FENTY x PUMA fotografiată de Philippa Price extinde acest concept de “creeping” – încercarea de a face ceva fără a fi observat. Campania se lansează într-o explorare dinamică a artei camuflajului prin imagini atent compuse în tonuri similare.

În urma lansării celei mai mari campanii de brand PUMA de până acum, PUMA și Rihanna au găzduit la Londra evenimentul de lansare pentru a celebra FENTY x PUMA Creeper Phatty Earth Tone. Culoarea Totally Taupe din colecția FENTY X PUMA Creeper este disponibilă din 17 aprilie ora 12:00 EST, exclusiv pe PUMA.com.

Spațiul în care a avut loc evenimentul a fost transformat într-o experiență inedită de grădină subterană, imitând tonurile naturale ale pământului și arta camuflajului prin iarbă și alte elemente ale naturii. Oaspeții s-au bucurat de expoziții interactive ale produselor, acte de magie și muzică bună. Printre invitați s-au numărat Aitch, Bianca Saunders, Bree Runway, Dilara Fındıkoğlu, Elarica Johnson, Mawaan Rizwan, Michael Dapaah, Ayra Starr, Cktrl, Ciesay și Tayce

Culorile The Green Fog și Warm White vor fi lansate pe 25 aprilie, ora 10AM EST la nivel mondial pe puma.com și în cadrul distribuitorilor oficiali. În România, aceste 2 noi culori vor fi disponibile în magazinele GRID și BUZZ.

Media Contact:
Andra Balsan, PUMA Marketing Coordinator – andra.balsan@puma.com  

Alexa Balaskas, Communication Manager – alexa.balaskas@thepractice.ro

Categories: comunicat de presa

Samsung Electronics prezintă un stil de viață conectat și noua gamă de produse incorporabile la EuroCucina 2024

No Comments

Concentrându-se pe interconectivitatea între electrocasnice și noi produse inovatoare, Samsung ilustrează îmbunătățirile pe care le aduce în stilul de viață al utilizatorilor inc

București, România – 17 aprilie 2024 – Samsung Electronics Co., Ltd. a prezentat astăzi noua sa gamă premium de bucătărie și stil de viață în cadrul EuroCucina 2024, într-o continuare a eforturilor pentru o viață conectată acasă. Evenimentul, organizat la Milano, este unul dintre cele mai mari evenimente internaționale și are loc în perioada 16-21 aprilie la Rho Fiera Milano. Samsung va folosi acest eveniment pentru a demonstra modul în care conectivitatea între multiple electrocasnice – precum și caracteristicile inovatoare ale noilor produse încorporate – pot schimba viața de zi cu zi a utilizatorilor.

Sunt entuziasmat să arăt participanților ce am creat la EuroCucina, după evenimentul global de lansare ‘Bine ați venit la BESPOKE AI’ de acum două săptămâni. Noi credem că conectivitatea între aparate va îmbunătăți viața consumatorilor. În plus, ne dorim ca utilizatorii să descopere specificațiile variate ale noilor produse încorporate. Sper ca vizitatorii de la stand să se bucure de aceste noutăți pe care Samsung le aduce la EuroCucina”, declară Moohyung Lee, Vicepreședinte Executiv și Head of the Customer Experience Team, Digital Appliances (DA) Business din cadrul Samsung Electronics.

Standul Samsung la EuroCucina îi invită pe vizitatori în două zone principale: Bespoke AI și Premium Built-in Kitchen. Samsung va dezvălui în zona premium Built-in Kitchen trei noi produse încorporate, adaptate stilurilor de viață europene și dotate cu caracteristici inovatoare.

Extinderea conectivității între electrocasnice

Experiența la standul Samsung începe cu zona Bespoke AI, care ilustrează extinderea conectivității. Aici se este evidențiată conectivitatea nu doar în bucătărie, ci și în restul casei, facilitând o viață mai simplă și mai intuitivă pentru utilizatori.

Samsung evidențiază experiența îmbunătățită și realizată prin intermediul mai multor ecrane. AI Family Hub™ și AI Home ― un ecran de 7 inci integrat în Bespoke AI Laundry Combo™ și Anyplace Induction ― sunt componente cheie ale acestei abordări. Prin intermediul acestor ecrane, utilizatorii pot obține informații utile despre dispozitiv sau pot primi apeluri direct pe Bespoke AI Laundry Combo™ în timp ce fac spală rufe. Dar cel mai important aspect este că ecranele permit electrocasnicelor să se conecteze și să controleze alte dispozitive, oferind utilizatorilor o mai mare comoditate prin intermediul ecosistemului SmartThings.

De exemplu, acestea includ funcția SmartThings 3D Map View, care oferă o perspectivă tridimensională a casei și localizează electrocasnicele Samsung conectate în toată locuința. Acest lucru simplifică operațiile precum oprirea dispozitivelor conectate și verificarea consumului lor de energie.

În zona respectivă sunt pregătite diverse scenarii pentru viața reală. Într-un mod specific, precum modul SmartThings Energy Away, SmartThings oprește automat electrocasnicele și dispozitivele selectate atunci când utilizatorii sunt plecați de acasă. Mai mult, sunt introduse și soluții de economisire a energiei bazate pe SmartThings Energy. Cu Optimal Charging, aspiratorul robot se încarcă doar până la 60% în orele de vârf, în timp ce Optimal Scheduling programează automat ciclul mașinii de spălat vase în orele cu consum redus.

Experiența permite utilizatorilor să facă mai puțin efort și să beneficieze de mai multe posibilități. Prin intermediul procesului Calm Onboarding, Samsung facilitează parcursul utilizatorilor către ecosistemul SmartThings încă de la început. Atunci când utilizatorii achiziționează produsul folosind contul Samsung, SmartThings urmărește automat livrarea și se conectează la dispozitiv fără intervenția utilizatorului la instalare. Cu sprijinul Samsung Knox, experiența de viață conectată este securizată în mod fiabil.

Produse incorporabile pentru stiluri de viață diverse

Pe piața europeană, Samsung și-a consolidat poziția prin lansarea modelelor încorporate, inclusiv frigidere, mașini de spălat vase, plite cu inducție și cuptoare, și prin introducerea de caracteristici inovatoare precum gătitul AI Pro. În zona Premium Built-in Kitchen, Samsung prezintă trei produse noi care îi vor consolida prezența pe piața produselor încorporate. Acestea includ capacități aplicate de inteligență artificială și funcționalități îmbunătățite, oferind consumatorilor o flexibilitate mare în configurarea bucătăriilor lor încorporate.

Combina frigorifica BRB6500D este primul model incorporabil cu o lățime mai mare decat cea standard. Utilizând compatibilitatea sa Wi-Fi, utilizatorii pot reduce consumul lor de energie cu până la 10% prin intermediul modului SmartThings AI Energy. De asemenea, utilizatorii pot monitoriza consumul lor de energie și pot estima facturile lunare de energie. În cazul în care aceste facturi depășesc țintele prestabilite, modul de economisire a energiei poate ajuta utilizatorii să economisească energie prin ajustarea vitezei compresorului și a frecvenței ciclului de dezghețare. În ceea ce privește menținerea alimentelor proaspete, sistemul Twin Cooling™ se asigură că acestea rămân mai proaspete pentru mai mult timp, schimbând temperatura și umiditatea în frigider și congelator cu ajutorul evaporatoarelor și ventilatoarelor independente.

Anyplace Induction, prezentată anterior la evenimentul global de lansare „Welcome to BESPOKE AI” permite utilizatorilor să gătească flexibil pe toată suprafața plitei. Această flexibilitate este posibilă datorită celor 22 de bobine rectangulare care acoperă extensiv plita, reducând zonele moarte și oferind o suprafață de gătit mai mare decât cea a unei plite de inducție Samsung convenționale cu 4 inele. Funcția de Detectare Inteligentă ajută utilizatorii să plaseze vasele de gătit unde doresc, iar inducția folosește 76 de senzori pentru recunoaște inteligent mărimea, capacitatea, forma vasului și pentru a afișa locațiile pe ecranul AI Home. Acest lucru le permite utilizatorilor să aleagă zonele de gătit și să seteze temperaturile în funcție de ceea ce gătesc. În plus, Anyplace Induction include și caracteristici precum sticla anti-zgârieturi, cu un rating superior de duritate Mohs de 8, făcând-o durabilă și ușor de întreținut. Produsul va fi disponibil în Europa începând cu a doua jumătate a anului 2024.

 

Noua mașină de spălat vase DW7700B Energy Efficient de la Samsung, expusă la EuroCucina 2024, este cel mai recent model care oferă eficiență superioară în spălarea vaselor. Echipată cu etichete energetice A/B, mașina de spălat vase dispune de sistemul WaterJet Clean™, care oferă curățare intensivă din fiecare unghi, îmbunătățind astfel eficiența energetică. Funcționează la un nivel de zgomot de doar 41 dB atunci când este utilizată programul Extra Silence. Prin conectivitatea SmartThings, utilizatorii pot economisi energie suplimentară. Modul SmartThings AI Energy monitorizează proactiv consumul de energie și prezice utilizarea sa în curs. Utilizatorii pot activa modul de economisire a energiei dacă factura lunară de electricitate pare să depășească ținta lor. Apoi, mașina de spălat folosește până la 23% mai puțină energie cu programul Pots & Pans, reducând temperatura spălării principale și a clătirii cu apă fierbinte, în timp ce prelungește durata ciclului. Ușa culisantă Kitchen Fit™ asigură integrarea armonioasă a lavalierului în bucătăriile moderne, permițând deschiderea completă a ușii fără a fi necesară tăierea plintei de dedesubt, astfel încât linia de jos a ușii să continue fără probleme la ușile cabinetelor din bucătărie.

Calitate și colaborare acum și în viitor

Samsung se străduiește să mențină calitatea produselor și să asigure rezultate superioare. În acest sens, a dezvoltat tehnologii care reflectă acest angajament în caracteristicile produselor, cum ar fi AI Ecobubble™, care reduce consumul de energie al mașinii de spălat, și filtrul și ciclul Less Microfiber™, care reduc emisiile de microplastice în apa evacuată din mașina de spălat.

În cadrul acțiunilor sale continue, Samsung își prezintă munca sa recentă vizitatorilor la EuroCucina 2024. Comania s-a concentrat pe colaborările care utilizează SmartThings Energy. Samsung a participat activ la proiecte care vizează crearea unei locuințe cu emisii nete zero. SmartThings Energy integrează aceste proiecte pentru a oferi un control și monitorizare consolidate a consumului de energie în gospodărie. De asemenea, poate sincroniza cu programe precum Răspunsul la Cerere (DR), ajustând automat modul de funcționare al electrocasnicelor conectate atunci când este declanșat un eveniment DR. Samsung își asumă angajamentul de a-și extinde colaborările la nivel global pentru a ajuta utilizatorii să aibă un stil de viață eficient din punct de vedere energetic.

Categories: Uncategorized

RAZER FIREFLY V2 PRO – Primul mouse mat de gaming cu iluminare LED din lume

No Comments

WHO: Razer™, brandul lider la nivel global de lifestyle pentru gameri

WHAT: Îți prezentăm Razer Firefly V2 Pro, primul mouse mat de gaming din lume complet iluminat cu LED-uri. Stabilind un nou standard, acest mouse mat imersiv cu finisaj mat dispune de iluminare LED edge-to-edge care oferă un spectacol în culori vibrante pe întreaga suprafață.

Firefly V2 Pro este conceput pentru precizie și viteză, având o suprafață micro-texturată cu frecare redusă, ideală pentru senzorii optici. Cu 15 zone de iluminare individuale și personalizabile, alimentate de Razer Chroma™ RGB, acest mouse mat oferă jucătorilor efecte de iluminare dinamice și reactive în timpul jocului.

Pe lângă designul atractiv, Firefly V2 Pro dispune de un port USB A încorporat, perfect pentru un dongle de mouse wireless și de un port USB C, care oferă jucătorilor flexibilitatea de a alimenta mouse mat-ul sau de a încărca un mouse. Datorită bazei care nu permite alunecarea, produsul este stabil chiar și în timpul sesiunilor intense de joc.

Pentru mai multe informații despre Razer Firefly V2 Pro, te rugăm să accesezi Razer.com.

WHY: Razer Firefly V2 Pro este creat pentru jucătorii care își doresc inovație și stil în configurarea setup-ului de gaming. Designul complet iluminat oferă efecte vizuale uimitoare, în timp ce suprafața micro-texturată permite o performanță optimă a senzorului și asigură o experiență de joc îmbunătățită. Mulțumită Razer Synapse, Firefly V2 Pro oferă o personalizare extinsă a iluminării, permițând jucătorilor să creeze o atmosferă de gaming cu adevărat captivantă.

WHEN:  Disponibil începând cu 16 aprilie 2024.

WHERE:  Razer Firefly V2 Pro
Disponibil acum pe Razer.com, în RazerStores și la distribuitorii autorizați

Razer Firefly V2 Pro – White Edition
Disponibil exclusiv pe Razer.com și în RazerStores

PREȚ: €109.99 PRP

Categories: Uncategorized

Partenerii europeni ai companiei Huawei s-au reunit la evenimentul Grow Together, Win Future

No Comments

Pentru a consolida cooperarea în cadrul ecosistemului său de parteneri de afaceri, compania Huawei găzduit săptămâna trecută, în Italia, primul său eveniment european dedicat acestora. Astfel, peste 1000 de parteneri din Europa s-au reunit zilele trecute la evenimentul Grow Together, Win Future.

În acest fel ar putea fi facilitată dezvoltarea de soluții IT&C de calitate, care să deservească într-un mod complex cerințele clienților.

“Ne dorim să punem produsele noastre din sfera IT&C la dispoziția companiilor europene astfel încât acestea să-și poată accelera digitalizarea. Împreună, putem ajuta Europa să construiască infrastructura digitală, să dezvolte talentul digital și să își îndeplinească obiectivele Deceniului Digital”, a declarat Jim Lu – Președintele Regiunii Europene, Huawei.

Ecosistemul Huawei este format din 5.000 de parteneri, printre care distribuitori de top din Europa și peste 800 de parteneri din aria dezvoltării de soluții sau servicii.

În contextul în care industriile din Europa trec printr-un proces de transformare digitală și tranziție verde, Huawei încearcă să-și consolideze colaborarea cu partenerii, susținută de performanța stabilă a companiei și de investițiile însemnate în cercetare și dezvoltare.

În 2023, Huawei a înregistrat o creștere de peste 9% de la an la an, la venituri de 90 de miliarde de euro și a reinvestit un procent de 23,3% în cercetare și dezvoltare. La acest moment, compania are peste 13.000 de angajați în Europa, cu 27 de centre de cercetare și dezvoltare în 13 țări.

“Strategia noastră pe termen lung este aceea de a avea un ecosistem de parteneri deschis, echitabil și transparent. De aceea, facem investiții multiple pentru succesul comun al nostru și al partenerilor noștri.  De la dezvoltarea comună a produselor și vizibilitatea E2E până la consumabile garantate și rapide”, a declarat Willi Song – președintele Enterprise Business Europa, Huawei.

Ca parte a angajamentului său de a consolida colaborarea cu partenerii, Huawei a revizuit, de asemenea, stimulentele partenerilor și programele de abilitare și va oferi sprijin de marketing cu oportunități comune. “Ne-am angajat la o colaborare deschisă, care să aducă beneficii atât pentru noi, cât și partenerilor noștri și ne dorim să creștem împreună cu aceștia”, a adăugat Song.

În plus, Huawei Cloud a introdus un cadru privind funcționarea ecosistemului de parteneri “Go Cloud, Grow Cloud”, astfel încât cât mai mulți dintre aceștia să poată să dezvolte noi afaceri. Având în vedere importanța implementării offline și a cerințelor locale de stocare a datelor pentru întreprinderi, Huawei Cloud a lansat un mod tipic de implementare Cloud numit Huawei Cloud Stack.

Compania a prezentat, de asemenea, oficial strategia go-to-market în cadrul conferinței, cu un portofoliu de noi produse IT&C în comunicații, stocare și rețele optice de date, inclusiv:

  • o gamă completă de AP-uri Wi-Fi 7 cu prima și cea mai flexibilă rețea campus multi-GE din industrie;
  • primul Active-Active Storage din industrie pentru organizații mici și mijlocii, constând din Entry-level All-flash Storage OceanStor Dorado 2000/2100 și OceanProtect X3000, Entry-level Backup Storage &; Appliance;
  • primele 50G PON OLT, Wi-Fi 7 ONT, Full Fiber Campus din industrie;
  • noi produse Huawei eKit dedicate pieței de distribuție.

Huawei European Partner Conference 2024 s-a încheiat cu o ceremonie în cadrul căreia au fost premiate eforturile partenerilor care au avut contribuții remarcabile în cursul anului 2023. Având tema Grow Together, Win Future, conferința a fost, totodată, și o platformă unde parteneri au avut ocazia de a se conecta, de a experimenta noi produse și soluții și de a discuta despre cooperarea pentru viitoare proiecte.

Despre Huawei:

Fondată în 1987, compania Huawei este un important furnizor global de infrastructură pentru tehnologia informației și comunicațiilor (IT&C) și dispozitive inteligente. Cu 207.000 de angajați și operațiuni în peste 170 de țări și regiuni, Huawei deservește mai bine de trei miliarde de oameni din întreaga lume. Compania s-a angajat să aducă soluțiile digitale pentru fiecare persoană, casă și organizație pentru o lumeinteligentă, conectată.

Categories: articole

TikTok actualizează Regulile Comunității și introduce noi funcții pentru a susține comunitatea să creeze și să distribuie conținut în siguranță

No Comments

București, 17 aprilie 2024 – Creatorii joacă un rol fundamental în păstrarea unui mediu sigur și distractiv pentru toată lumea pe TikTok. Astfel, platforma se concentrează să le ofere membrilor comunității informații despre politicile și instrumentele TikTok care să îi ajute să se exprime și să se conecteze cu alte persoane în siguranță. Astăzi, TikTok anunță actualizarea Regulilor Comunității pentru a oferi și mai multe informații privind normele platformei, precum și introducerea unor funcții noi care să susțină creatorii în continuare să înțeleagă politicile TikTok și să își verifice statusul contului.

Mai multă claritate privind regulile TikTok

Regulile Comunității TikTok sunt normele și standardele care se aplică tuturor celor de pe platformă. Aceste actualizări, care vor intra în vigoare începând de luna viitoare, se bazează pe munca continuă a platformei de a oferi o mai bună înțelegere și transparență privind regulile TikTok și modul în care acestea sunt aplicate.

Astfel, TikTok a adăugat și a actualizat definițiile pentru a oferi mai multă claritate privind politicile platformei, cum ar fi cele privind discursul care instigă la ură sau dezinformarea medicală. De asemenea, TikTok a inclus și mai multe detalii despre modul în care funcțiile sunt moderate, cum ar fi opțiunea de căutare, funcția LIVE și fluxul Pentru Tine.

Mai mult, platforma anunță actualizarea standardelor de eligibilitate pentru fluxul Pentru Tine, pentru a ajuta în continuare la crearea unei experiențe mai sigure, potrivită pentru un public larg pe TikTok. În plus, platforma introduce o nouă politică prin care un cont devine neeligibil pentru recomandare în fluxul Pentrul Tine în totalitate în cazul în care creatorul postează în mod repetat conținut care încalcă standardele fluxului. Astfel, contul și conținutul creatorului vor fi mai greu de găsit prin funcția de căutare. Mai mult, platforma va trimite notificări creatorilor atunci când contul acestora a fost restricționat astfel, având totodată posibilitatea să conteste decizia.

Susținerea creatorilor pentru a înțelege regulile TikTok

TikTok caută întotdeauna oportunități care să ii ajute pe creatori să înțeleagă mai bine regulile platformei și a introdus avertismentele pe care aceștia le primesc atunci când încalcă Regulile Comunității. Primul avertisment nu se adaugă la totalul avertismentelor unui cont, spre deosebire de încălcările viitoare. De asemenea, TikTok trimite notificări creatorilor privind regula pe care au încălcat-o și cum pot contesta decizia dacă consideră că este greșită. Politicile de toleranță zero (cum ar fi incitarea la ură) nu sunt eligibile pentru aceste remindere, iar conturile vor fi eliminate imediat.

Mai multe informații privind statusul contului pentru creatori

TikTok va facilita posibilitatea creatorilor de a-și verifica statusul contului prin introducerea funcției „Verificarea Contului”. Astfel, prin noua funcție, creatorii vor putea să își analizeze contul, dar și ultimele 30 de postări și să verifice rapid dacă se aliniază regulilor de pe TikTok. Prin Verificarea Contului, creatorii vor putea afla, de asemenea, dacă accesul la diferitele funcții, cum ar fi comentariile sau mesajele directe, a fost restricționat ca urmare a unor încălcări. În plus, creatorii vor putea vedea dacă postările au fost eliminate pentru încălcarea regulilor TikTok sau au fost restricționate pentru recomandare în fluxul Pentru Tine.

Prin aceste informații, creatorii vor putea să înțeleagă mai bine modul în care conținutul și comportamentul lor le pot afecta activitatea de pe platformă, dar și cum pot contesta deciziile dacă consideră că sunt eronate. Funcția vine ca o completare a paginii „Statusul contului” introdusă anul trecut, care listează încălcările la videoclipurile realizate de creator.

Setarea standardelor pentru creatorii care sunt parte din programele TikTok

TikTok anunță introducerea Codului de Conduită a Creatorilor TikTok, care va intra în vigoare în săptămânile următoare. Codul va cuprinde standardele pe care creatorii care iau parte la programele, funcțiile, evenimentele sau campaniile TikTok trebuie să le urmeze atât pe platformă, cât și în afara acesteia, pe lângă Regulile Comunității și Condițiile de Furnizare a Serviciului TikTok. Platforma consideră că implicarea în aceste programe reprezintă o oportunitate, dar și o responsabilitate suplimentară, iar codul le va oferi creatorilor garanția că și ceilalți participanți implicați îndeplinesc aceste standarde.

TikTok va continua să se concentreze pe susținerea comunității și a creatorilor în special și să le ofere informațiile necesare pentru a înțelege și mai bine care sunt regulile TikTok și cum sunt ele aplicate, pentru a oferi o experiență mai sigură celor peste un miliard de oameni de pe TikTok.

Categories: comunicat de presa