Xiaomi și Leica anunță un parteneriat strategic pe termen lung: o noua eră a imagisticii mobile începe în luna iulie
Xiaomi și Leica împărtășesc aceeași viziune asupra imagisticii mobile. Ambele companii își propun să exploreze noi performanțe optice și experiențe fotografice în era imagisticii mobile prin progrese tehnologice și estetice avansate.
București, ROMÂNIA, 23 mai 2022 – Xiaomi, lider global în producția de electronice de larg consum și produse inteligente, și Leica Camera, companie a cărei reputație legendară se bazează pe o lungă tradiție de calitate excelentă, tehnologii inovatoare și măiestrie germană, anunță oficial parteneriatul strategic pentru dezvoltarea imagisticii mobile. Primul telefon inteligent flagship realizat în colaborare de cele două companii va fi lansat în luna iulie a acestui an.
Fondată în 2010, compania Xiaomi se află în prezent pe locul trei al producătorilor de telefoane inteligente din lume. Încă de la fondare, Xiaomi a avut misiunea de a ‘construi în permanență produse uimitoare cu prețuri oneste pentru a oferi tuturor șansa de a se bucura de o viață mai bună prin intermediul inovației tehnologice’. Smartphone-urile sale și celelalte produse sunt comercializate în peste 100 de țări și regiuni din întreaga lume. Prin consolidarea R&D și investițiile pe termen lung în tehnologie, Xiaomi a reușit să devină un lider important al inovației tehnologice la nivelul producției de produse inteligente de larg consum. Din punct de vedere al imagisticii, compania a avut progrese tehnice pe termen lung la nivel de lentile optice, cipuri, algoritmi, etc., precum și o viziune profundă asupra fotografiei pe mobil. Prin urmare, Xiaomi oferă experiențe fotografice extraordinare, aici fiind incluse portretele, scenele de noapte și instantaneele.
De peste 100 de ani, Leica Camera creează aparate foto și lentile performante care se ridică la nivelul așteptărilor comunității sale. Cu o inginerie optică avansată și o măiestrie remarcabilă, camerele Leica, ușor de recunoscut datorită elementului de branding ‘punct roșu’, sunt cel mai bun exemplu de tehnologie germană la un înalt nivel. Camerele Leica atrag în continuare noile generații de utilizatori care își doresc să se bucure de aceste adevărate capodoperei. Leica este o marcă apreciată atât de fotografi consacrați, cât și de tinere talente din întreaga lume.
Xiaomi și Leica împărtășesc aceeași viziune în privința imagisticii mobile. Ambele companii își propun să exploreze noi performanțe optice și experiențe fotografice în această nouă eră, prin progrese tehnologice și estetice avansate.
„Xiaomi își concentrează eforturile pe crearea experienței de utilizare supreme pentru toată lumea și și-a propus dintotdeauna să exploreze la maximum capabilitățile fotografice ale telefoanelor inteligente. Xiaomi și Leica își apreciază reciproc obiectivele și ideile, dar și celelalte atuuri pe care le au în industriile în care activează. Această cooperare va oferi un imbold puternic strategiei de imagistică Xiaomi. În timpul parteneriatului, toate aspectele la care cele două părți au lucrat, de la designul optic, reglarea orientării estetice, inovațiile tehnologice și până la filosofia produselor și a preferințelor imagistice, s-au corelat perfect. A fost o fuziune profundă, fără precedent”, spune Lei Jun, fondator, președinte și CEO al Xiaomi Group.
„Este o onoare să anunțăm acest parteneriat strategic pe termen lung cu Xiaomi. Leica și Xiaomi sunt branduri globale premium și pe toată perioada acestui nou proces de cooperare, ambele părți au depus mari eforturi pentru a oferi o nouă eră a fotografiei pe mobil. Suntem convinși că primul smartphone flagship dezvoltat în comun la nivel imagistic va face vizibil progresul de pionierat al ambelor companii. Le vom aduce pasionaților de fotografie pe mobil o calitate excepțională a imaginilor, estetica clasică Leica, creativitate fără limite și vom deschide o nouă eră a imagisticii mobile”, adaugă Matthias Harsch, CEO al Leica Camera AG.
Despre Xiaomi Corporation
Xiaomi Corporation a fost fondată în aprilie 2010 și listată pe tabloul principal al Bursei de valori din Hong Kong la 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de internet, telefoane inteligente și hardware inteligent, conectate printr-o platformă IoT. Punând accent deopotrivă pe inovație și calitate, Xiaomi este preocupată constant ca utilizatorii săi să se bucure de o experiență de înaltă calitate și totodată pune accent pe eficiența operațională. Compania construiește fără încetare produse uimitoare, cu prețuri juste, pentru a le permite tuturor oamenilor să se bucure de o viață mai bună prin intermediul unei tehnologii inovatoare.
Xiaomi este unul din cele mai mari mari branduri de telefoane inteligente la nivel mondial. Cota de piață a companiei în ceea ce privește livrările de smartphone-uri s-a clasat pe locul 3 la nivel global în primul trimestru din 2022. Compania a creat cea mai mare platformă AIoT (AI+IoT) pentru utilizatorii săi, cu 478 de milioane de dispozitive inteligente conectate la această platformă, în afară de telefoane și laptopuri, la data de 31 martie 2022. Produsele Xiaomi sunt prezente în peste 100 de piețe din întreaga lume. În august 2021, compania a fost listată pentru a treia oară în topul Fortune Global 500, urcând pe poziția 338, ceea ce reprezintă un avans de 84 de locuri față de 2020.
Xiaomi face parte din Hang Seng Index, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index și Hang Seng China 50 Index.
Pentru mai multe informații despre Xiaomi, vizitează: http://blog.mi.com/en/
Urmărește update-urile despre Xiaomi România pe Facebook, Instagram, Youtube.
Leica Camera – Un partener pentru fotografie
Leica Camera AG este un producător internațional premium de camere și optică. Reputația legendară a brandului Leica este bazată pe o tradiție îndelungată a calității excelente, măiestriei germane și design-ului industrial german, combinate cu inovațiile tehnologice. O parte integrantă a culturii companiei este reprezentată de diversitatea activităților derulate pentru avansul fotografiei. Pe lângă Galeriile Leica și Academiile Leica răspândite în întreaga lume, există și un Premiu Leica Hall of Fame, dar și Premiul Leica Oskar Barnack (LOBA), care este considerat unul dintre cele mai inovative forme de sponsorizare existente în acest moment. Mai mult decât atât, Leica Camera AG, cu sediul în Wetzlar, Hessen și un al doilea loc de producție în Vila Nova de Famalicão, în Portugalia, are o rețea internatională proprie vastă de organizații locale și magazine Leica.
Leave a Reply