vivo conectează fanii fotbalului din toată lumea cu ajutorul campaniei GIVE IT A SHOT la campionatul de fotbal FIFA World Cup Qatar 2022™
București, 7 noiembrie 2022 – În calitate de companie tehnologică lider la nivel mondial, vivo a anunţat în septembrie că este Smartphone-ul Oficial şi Sponsor Oficial unic pentru smartphone-uri al campionatului de fotbal FIFA World Cup Qatar 2022TM. Mai sunt doar câteva săptămâni până la debutul celui mai urmărit eveniment sportiv din lume.
Anul acesta, campionatul de fotbal FIFA World Cup Qatar 2022™ va atrage în Qatar suporteri din toate ţările şi se estimează că miliarde de oameni din toată lumea vor privi în direct meciurile la televizor. Începând cu 20 noiembrie, 32 de echipe de fotbal se vor întrece în 64 de meciuri în cadrul campionatului de fotbal FIFA World Cup Qatar 2022™.
De sute de ani, fotbalul uneşte comunităţi din toată lumea, care au în comun pasiunea pentru acest sport. Acesta este primul campionat de fotbal FIFA World CupTM care are loc în lunile de iarnă din emisfera nordică, depăşind graniţele şi unind oamenii din toată lumea pentru a crea legături care nu ţin cont de rasă, identitate de gen, vârstă sau naţionalitate. Bucuria şi sentimentul de apartenenţă vor fi resimţite atât de spectatorii din tribune, cât şi de fanii fotbalului din toată lumea.
GIVE IT A SHOT, pentru a conecta oamenii şi a depăşi barierele
Cu ajutorul inovaţiilor tehnologice, vivo va aduce oamenii împreună prin intermediul campaniei #vivogiveitashot.
Campania „Give it a shot“ reprezintă un îndemn adresat utilizatorilor din toată lumea de a acţiona alături de vivo. În timpul campionatului de fotbal FIFA World Cup Qatar 2022™, fanii sunt încurajaţi să acţioneze şi să surprindă momentele cele mai importante, să participe la provocări sportive online şi offline şi să surprindă aceste momente, dar şi să se conecteze cu oameni noi, să iasă din zona lor de confort şi să accepte provocări sau aventuri noi care le vor schimba viaţa.
vivo este o companie care susţine fotbalul, iar campania #vivogiveitashot îi va încuraja pe suporterii din toată lumea să simtă bucuria fotbalului, folosind cele mai populare reţele de socializare, precum Facebook, Instagram şi TikTok.
Campania se va desfăşura până pe 16 noiembrie şi le oferă suporterilor posibilitatea de a posta pe conturile de Instagram un număr nelimitat de fotografii sau filmări referitoare la produsele vivo sau la fotbal. vivo va oferi beneficii pe reţelele de socializare şi cadouri pentru a ajuta suporterii să împărtăşească bucuria de a participa la încă un campionat FIFA World Cup Qatar 2022™.
În 2017, vivo a anunţat semnarea unui contract cu Fédération Internationale de Football Association (FIFA) pentru sponsorizarea campionatului de fotbal FIFA World Cup™ timp de şase ani, perioadă care acoperă două campionate. A sosit momentul ca vivo şi suporterii să se unească şi să se bucure împreună de campionatul de fotbal FIFA World Cup Qatar 2022™.
Despre vivo
vivo este o companie de tehnologie care creează produse excelente, cu valoare bazată pe design, oferind astfel dispozitive și servicii inteligente. Compania își propune să construiască o punte între oameni și lumea digitală. Prin creativitate unică, vivo oferă utilizatorilor o viață mobilă și digitală din ce în ce mai convenabilă. Urmând valorile esențiale ale companiei, care includ Benfen *, orientate spre design și utilizator, dar și pe invățarea continuă și spiritul de echipă, vivo a implementat o strategie de dezvoltare durabilă, cu viziunea de a deveni o corporație de clasă mondială sustenabilă și durabilă.
În timp ce recrutează și dezvoltă cele mai bune talente locale pentru a livra excelență, vivo este susținut de o rețea de centre de cercetare și dezvoltare în Shenzhen, Dongguan, Nanjing, Beijing, Hangzhou, Shanghai și Xi’an. vivo se concentrează pe dezvoltarea tehnologiilor de ultimă generație pentru consumatori, inclusiv 5G, inteligență artificială, design industrial, sistem de imagistică, și alte tehnologii emergente. vivo a înființat, de asemenea, o rețea inteligentă de producție (inclusiv centrele autorizate de vivo), cu o capacitate anuală de producție de aproape 200 de milioane de smartphone-uri. În prezent, vivo și-a extins rețeaua de vânzări în 60 de țări și regiuni și este iubit de peste 400 de milioane de utilizatori din întreaga lume.
*„Benfen” este un termen care descrie filosofia „să facem lucrurile corect şi să le facem bine”, aceasta fiind descrierea ideală a misiunii vivo de a crea valoare pentru societate.
Pentru noutăţi despre vivo, accesaţi https://www.vivo.com/ro.
Leave a Reply