Achizițiile românilor de Black Friday: 252 lei, valoarea medie a comenzilor de Black Friday prin platforma easySales, 70% cu plata online
- Cea mai mare comandă realizată prin magazinele din platformă a depășit 47.000 de lei și a constat în echipamente de construcții
- Cele mai mari creșteri ale volumelor de comenzi au fost înregistrate de categoriile Hrană și accesorii pentru animale, Modă și bijuterii și Electronice
București, 12 noiembrie – Românii au cheltuit, în medie, pentru o comandă, 252 de lei în ziua de 8 noiembrie 2024, potrivit datelor înregistrate în platforma SaaS de automatizare a activităților de eCommerce easySales. Suma a fost ușor redusă față de nivelul înregistrat de Black Friday 2023, când a atins 263 de lei.
Ponderea plăților online a crescut, de Black Friday 2024, la 70%, față de cele două treimi care au optat pentru această modalitate de plată în 2023.
Cea mai mare comandă de Black Friday realizată prin magazinele din platformă a depășit 47.000 de lei, dublu față de nivelul maxim înregistrat în 2024, și a constat în echipamente de construcții.
Cele mai mari creșteri ale volumelor de comenzi au fost înregistrate de categoriile:
- Hrană și accesorii pentru animale de companie, +106,9%
- Modă și bijuterii, + 90,3%
- Electronice, +79,8%
- Alimente, produse de curățenie, +64,8%
- Piese și accesorii auto, +61,9%
- Echipamente pentru birou, +43,8%
- Echipamente sportive și pentru aer liber, +36,4%
- Casă și bucătărie, +23%
- Jocuri și jucării, +15,8%
- Produse farmaceutice, +11,6%
Comparativ cu Black Friday 2023, categoriile care au înregistrat o evoluție negativă sunt Cărți, reviste și ziare, -39,7%, și, respectiv, Artă și hobby, -26%.
Comparativ cu anul 2023, volumul de comenzi înregistrate prin platforma easySales a crescut cu 30%.
Cele mai mari vânzari sunt înregistrate în cele mai mari județe din România: București, Ilfov, Cluj, Timiș, Iași, Constanța, Brașov, Prahova, Sibiu, Dolj.
La nivel de vânzări înregistrate în alte țări, ponderea achizițiilor internaționale a crescut, de la 2% din totalul vânzărilor înregistrate în easySales, la 4,4% în acest an.
easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată.
Printre inovațiile care stau la baza evoluției easySales se numără și soluții avansate de automatizare, concepute să eficientizeze gestionarea operațiunilor eCommerce. Un exemplu concret este capacitatea platformei de a automatiza printarea documentelor necesare comenzilor, cum ar fi facturile și AWB-urile, ce permite utilizatorilor să imprime automat documentele comenzilor, direct din interfața easySales. Utilizatorii pot integra acest pas în propriile procese de automatizare personalizate, simplificând procesul de gestiune a comenzilor și minimizând riscul de eroare umană.
Soluția easySales a fost desemnată finalistă a concursului Uipath Automation Award în luna Octombrie 2021 și, în mai 2022, a devenit finalistă în programul EBRD Star Venture, dedicat dezvoltării accelerate și extinderii start-up-urilor cu potențial din Europa, ce pot să consolideze ecosistemul de eCommerce cu soluții de automatizare. Recent, evoluția easySales a fost recunoscută prin distincția Gold Award în cadrul finalei InnovX Scale Up Accelerator. Mai multe informații sunt disponibile pe www.easy-sales.com pe facebook și linkedin.
Leave a Reply