Vodafone devine one stop shop de tehnologie și servicii, prin EasyTech
- Pentru prima dată în România, Vodafone oferă asigurare gratuită pentru ecranul smartphone-urilor
- Noi game de produse IoT și gadgeturi devin disponibile în magazinele Vodafone, iar clienții vor beneficia și de servicii precum consultanță, buyback sau plata în rate
Bucuresti, 1 iulie 2022 – Vodafone lansează platforma comercială EasyTech, care aduce o gamă extinsă de produse atât în magazinul online, cât și în magazinele fizice, cu noi dispozitive, de la electronice și electrocasnice mici, la gadgeturi și soluții IoT, dar și noi servicii, în completarea pachetelor de comunicații convergente existente.
Astfel, clienții vor putea testa și achiziționa direct din magazin sau de pe Vodafone.ro/easytech de la televizoare, la produse audio, tablete, ceasuri inteligente și dispozitive conectate pentru locuință, dar și trotinete electrice, purificatoare de aer, aspiratoare robot, sisteme Wi-Fi Mesh, accesorii, disponibile într-o gamă variată de pachete de servicii.
Pentru prima dată, clienții vor putea opta pentru numărul de rate dorit, un beneficiu disponibil în exclusivitate la Vodafone (înainte existând doar opțiunea de 24 luni). Smartphone-urile, gadgeturile și produsele IoT vor putea fi achiziționate la abonament în 6, 12, 18, 24 sau 36 de rate, fără dobândă, indiferent de dispozitivul ales sau de tipul de abonament mobil.
Totodată, Vodafone completează serviciile de comunicații convergente cu unele noi, precum asigurarea ecranului, consultanță în magazine și buyback. Astfel, pentru clienții care își doresc un smartphone nou, Vodafone pune la dispoziție serviciul buyback, prin care își pot înlocui dispozitivul vechi cu unul nou, cu o reducere mai avantajoasă la noua achiziție. Telefoanele inteligente (smartphone) vor avea inclusă asigurarea de ecran, cu o înlocuire de ecran în primele 12 luni de la achiziție, pentru clienții noi care optează pentru un abonament începând cu RED12 și pentru clienții existenți conform condițiilor campaniei.
Noile game de produse vor fi disponibile în magazinele fizice și online, clienții beneficiind de consultanță din partea experților Vodafone atât în alegerea celui mai potrivit model de dispozitiv sau serviciu, cât și de consultanță tehnică, în domeniul securității cibernetice și service pentru dispozitive, disponibile direct în magazin.
„Odată cu introducerea platformei comerciale EasyTech, transformarea Vodafone dintr-un operator de servicii de comunicații electronice într-o companie de tehnologie se concretizează și în aria de retail și vine ca răspuns la nevoile în continuă schimbare ale clienților. Digitalizarea accelerată din ultimii doi ani a influențat profilul consumatorilor, acum mult mai orientați către soluții integrate, constând în dispozitive plus servicii, perfect adaptate nevoilor individuale, dar și ale familiei și având flexibilitate maximă la plată. Vodafone răspunde acestor nevoi, devenind partenerul de tehnologie pe care clienții se pot baza, atât acasă, cât și la birou”, a declarat Nedim Baytorun, Consumer Business Unit Director, Vodafone România.
Lansarea EasyTech este susținută de o campanie de comunicare integrată, ce va rula pe TV, în cinema, la radio, outdoor, digital, social media și în magazine sub sloganul: „Ai maxim de tehnologie cu Vodafone EasyTech! Flexibilitate, cu rate și servicii cum vrei tu”. Mai multe informații și detalii legate de preț pentru produsele și serviciile Vodafone sunt disponibile aici: www.vodafone.ro/easytech.
Contact: Alexandru Stanciu
Specialist, Public Relations
Corporate Communications
alexandru.stanciu2@vodafone.com
Despre Vodafone
Vodafone este o companie lider in domeniul telecomunicatiilor in Europa si Africa. Misiunea noastra este sa „conectam pentru un viitor mai bun” care permite o societate digitala incluziva si durabila. Experienta si prezenta noastra extinsa ne ofera oportunitatea unica de a sustine schimbarea pozitiva pentru societate. Retelele noastre mentin familiile, prietenii, afacerile si guvernele conectate – asa cum a fost demonstrate clar in cazul Covid-19 – si avem un rol esential in mentinerea functionarii economiilor si a sectoarelor critice, precum educatia si asistenta medicala.
Vodafone este cel mai mare operator de servicii mobile si fixe in Europa si cel mai mare furnizor de servicii IoT din lume. Platforma noastra de tehnologie M-Pesa permite, in Africa, unui numar de peste 50 de milioane de oameni sa beneficieze de acces la plati mobile si servicii financiare. Operam retele mobile si fixe in 21 de tari si 49 de retele mobile partenere. La 30 iunie 2021, Vodafone Group avea peste 300 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 28 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienti ai serviciilor TV si peste 130 milioane de dispozitive IoT conectate.
Sustinem diversitatea si incluziunea prin politicile noastre de maternitate si concediu parental, prin furnizarea de oportunitati multiple de dezvoltare femeilor cu ajutorul conexiunilor mobile si fixe, precum si prin imbunatatirea accesului la educatie si abilitati digitale pentru femei si pentru societate, in general. Apreciem si tratam cu respect toate persoanele, indiferent de rasa, etnie, dizabilitate, varsta, orientare sexuala, identitate de gen, credinta, cultura sau religie.
Totodata, Vodafone ia masuri importante pentru a limita impactul companiei asupra planetei prin reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera cu 50% pana in 2025, pana la net zero pana in 2040, prin achizitia de 100% energie electrica din surse regenerabile pana in 2025 si pana in iulie 2021 in Europa, reutilizand, revanzand sau recicland 100% din echipamentele noastre de retea care devin redundante.
Pentru mai multe informatii, vizitati www.vodafone.com, urmariti-ne pe Twitter la @VodafoneGroup sau conectati-va cu noi pe LinkedIn la www.linkedin.com/company/vodafone.
Leave a Reply