Sales Partner primește o finanțare de la Fortech Investments și vizează extinderea internațională
București, 21 septembrie 2023: Sales Partner anunță ridicarea unei runde de investiții de tip seed prin achiziția unui pachet minoritar de către Fortech Investments. Sales Partner a ajuns, astfel, la o investiție cumulată care depășește 650.000 de euro. Soluția IT integrată pentru piața auto, lansată în anul 2020, cu scopul de eficientiza procesele interne și fluxul unităților de dealership, prin automatizarea întregului proces de vânzare este în plină ascensiune, ajungând la o performanță solidă ce presupune dublarea cifrei de afaceri în prima jumătate a anului 2023 față de perioada similară a anului anterior.
În momentul de față, volumul de vânzări Sales Partner a înregistrat o creștere semnificativă: mai mult de 10% din mașinile noi vândute în România se tranzacționeză cu ajutorul Sales Partner, iar targetul este de a atinge un procent de 35% până la finalul anului 2025. Direcțiile de dezvoltare pentru atingerea acestui obiectiv vizează susținerea partenerilor existenți pentru obținerea unei performanțe crescute, dar și creșterea portofoliului de clienți prin atragerea de noi dealeri în rețeaua Sales Partner. Inovația tehnologică, dezvoltarea parteneriatelor cu importatorii și producătorii, extinderea API-urilor pentru servicii/acțiuni conexe și îmbunătățirea permanentă a platformei susțin acești piloni strategici pe care se bazează creșterea. Cu ajutorul investiției venită din partea Fortech Investments este vizată extinderea pe piețe internaționale, prin atragerea de parteneriate cu mari dealership-uri și importatori din Europa, precum și cu producători de vehicule.
„Interesul investitorilor pentru produsul nostru și sprijinul oferit echivalează cu o recunoaștere a potențialului Sales Partner care ne încurajează și ne impulsionează. Ne bucurăm că pe lângă sprijinul Fortech Investments, business-ul Sales Partner și-a dublat potențialul, ceea ce ne permite să investim mai departe în această soluție unică pentru industria auto. Totodată, ne bucurăm să vedem că un număr mare de clienți sunt din ce în ce mai conștienți de ceea ce înseamnă transformare digitală și de impactul puternic pe care îl poate avea asupra afacerilor lor, iar în contextul schimbărilor economice actuale, companiile iau tot mai frecvent în calcul digitalizarea ca modalitate sigură de eficientizare a proceselor, pentru a economisi timp și a avea un insight mai bun asupra afacerilor lor“, a declarat Felicia Bârsan, cofondator Sales Partner.
„Sales Partner ne-a atras atenția prin complexitatea produsului, posibilitățile de scalare și integrare facilă, dar și prin determinarea celor doi antreprenori din spatele acestui business și a echipei pe care o coordonează. Ne-am alăturat rundei de investiții cu încredere totală în potențialul acestei soluții inovatoare, la nivel regional și nu numai. Vom susține Sales Partner nu doar prin finanțare, ci și prin expertiza noastră în acest domeniu competitiv și extrem de dinamic”, declară Valentin Filip, Managing Partner, Fortech Investments, fond privat de investiții tip angel și partener strategic pentru start-up-uri.
Sales Partner se mândrește cu un portofoliu relevant de clienți din România care au ales să devină parteneri, de la dealership-uri mari, multibrand & multilocation, până la dealeri mai mici, însumând un total de 45 de locații, cu peste 500 de utilizatori activi.
„Suntem încrezători că ne vom îndeplini obiectivele propuse pentru anul în curs și pentru perioada următoare. Obiectivul nostru pentru 2023 este o creștere de peste 100% și extinderea clienților pentru modulul de CRM Aftersales, dar și dezvoltarea pe piețe externe. În România țintim cel puțin dublarea cotei de piață în următorii doi ani și extinderea soluției CRM Aftersales“, a completat Sorin Bârsan, cofondator Sales Partner.
Tehnologia evoluează mai rapid decât putem anticipa, de la mașini electrice până la AI, iar în contextul provocărilor aduse de contextul economic actual, soluția Sales Partner ajută partenerii din industria automotive să țină pasul în procesul de transformare digitală, prin tehnologii smart și conectare permanentă la tendințele pieței și nevoile lor reale. În ceea ce privește dezvoltarea de produse, Sales Partner plănuiește extinderea API-urilor disponibile pentru clienți, importatori și producători, iar modul de comunicare a dealerilor cu clienții va fi îmbunătățit prin implementarea CRM-ului, alături de Portalul de client.
Echipa CEE Attorneys a asistat juridic parteneriatul dintre Sales Partner și Fortech Investments.
Leave a Reply