easySales: comenzi intermediate de 745,5 milioane de lei în 2023, în creștere cu 75%; 2024 aduce focus pe integrări ERP pentru clienții cu fluxuri complexe
- Valoarea medie a unei comenzi online a crescut ușor, la 237 de lei în 2023, față de 230,8 lei în anul anterior
- Cele mai mari volume de comenzi au fost înregistrate de categoriile Casă și bucătărie, Electronice și, respectiv, Grădinărit și outdoor
- Numărul comenzilor intermediate de easySales a depășit 3,14 milioane anul trecut, față de cele 1,84 milioane raportate în 2022
București, 12 februarie 2024 – Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales anunță că a intermediat comenzi în valoare de 745,5 milioane de lei în 2023, în creștere anuală cu 75%.
„Observăm o tendință clară de adaptare a consumatorilor la noi stiluri de viată, cu o atentie crescuta acordata îngrijirii și sănătății, reflectată în creșterea semnificativa a vânzărilor din categoriile electronice, frumusețe si sport. Aceste schimbări sunt impulsionate de factori precum inovațiile tehnologice continue, necesitatea adaptării la un mediu socio-economic in schimbare și o inclinare generală spre un stil sanatos și activ de viață. În paralel cu tendințele observate la nivelul cumpărătorilor, noi evoluăm spre a satisface nevoile complexe ale marilor magazine online și facem pași constanți, în special, în primă fază, prin integrarea soluțiilor ERP în platforma noastră”
Până în prezent, easySales a finalizat integrări cu sisteme ERP ce includ Nexus ERP, Senior Software, Microsoft Navision și Neomanager, Sedona și alte sisteme ERP.
Valoarea medie a unei comenzi online a crescut ușor, la 237 de lei în 2023, față de 230,8 lei în anul anterior. În același timp, numărul comenzilor intermediate de easySales a depășit 3,14 milioane anul trecut, față de cele 1,84 milioane raportate în 2022.
Cele mai mari volume de comenzi au fost înregistrate de categoriile:
- Casă și bucătărie, cu 280,9 milioane de lei,
- Electronice, cu 139,3 milioane de lei,
- Grădinărit și outdoor, cu 48,9 milioane de lei,
- Artă, pictură, ceramică, cu 44,9 milioane de lei,
- Sport și aer liber, cu 42,7 milioane de lei.
Comparativ cu 2022, evoluția comenzilor a fost influențată și de creșterea numărului de comercianți din platforma easySales si de cele 13 noi marketplace-uri integrate anul trecut.
Magazinele care folosesc platforma easySales au generat automat, până în prezent, 4,38 milioane de facturi, 4,37 milioane de AWB-uri, iar numărul produselor listate pe marketplace-uri se apropie de 14 milioane.
Recent, evoluția easySales a fost recunoscută prin distincția Gold Award în cadrul finalei InnovX Scale Up Accelerator.
Leave a Reply