Honor are o nouă identitate vizuală Lansarea HONOR View20 marchează un nou capitol pentru e-brandul apreciat de tinerii din întreaga lume

No Comments

București, 24 ianuarie HONOR, unul dintre e-brandurile de top de smartphone-uri, a anunțat oficial o nouă identitate vizuală, cu ocazia lansării globale HONOR View20, de la Paris. Noua identitate HONOR vine cu un nou logo, cu sloganul „HONOR MY WORLD” și cu noi parteneriate de brand cu MOSCHINO, VIVIENNE TAM și Fortnite.

„Performanța solidă a brandului HONOR în 2018 a înregistrat o creștere de 170% de la an la an. Acest lucru ne-a adus mai aproape de obiectivul nostru de a deveni un brand de smartphone-uri în top 5 la nivel global, în termen de trei ani. Ne propunem să devenim un brand tech apreciat de tinerii din întreaga lume. Pentru a satisface mai bine nevoile acestor tineri în ceea ce privește tehnologia, designul, exprimarea personală și implicarea în comunitate, venim cu o nouă identitate vizuală. Acest rebranding va marca următorul pas în dezvoltarea business-ului nostru la nivel global.”, a declarat George Zhao, președinte HONOR.

George Zhao, la lansarea globală HONOR View20 de la Paris cu noul logo

În primul an de expansiune pe piețele de peste hotare, obiectivul de a ajunge în top 5 a fost deja atins în multe țări. Potrivit celui mai recent raport GfK, HONOR se află pe locul al doilea în Rusia, pe al patrulea în Italia, Germania, Finlanda, Arabia Saudită, Emiratele Arabe Unite, Ucraina și pe al cincilea în Franța, Marea Britanie și Republica Cehă.

Înțelegere, respect și conectare

HONOR își propune să devină un brand tech apreciat de tinerii din întreaga lume. Pasiunea acestora pentru un design unic îi motivează pe cei de la HONOR să caute noi surse de inspirație. Astfel, compania oferă o serie de produse: HONOR Magic 2, care simbolizează idealismul tehnologic, HONOR View 20, care înfățișează tehnologia de ultimă generație și HONOR 10, care reprezintă eleganța în tehnologie.

Conform cercetărilor realizate de World Youth Congress și Disruptive Creative, 52% dintre tineri se caracterizează ca fiind cetățeni globali. Tinerii doresc să se exprime mai mult și să interacționeze și mai mult. Ținând cont de acestea, HONOR construiește o adevărată comunitate care va conecta tinerii din întreaga lume. În cele 21 de cluburi de fani HONOR la nivel global, în 2018 s-au organizat peste 200 de evenimente. Până în prezent, numărul fanilor HONOR înregistrați a depășit 120 de milioane, un număr incredibil pentru un brand atât de tânăr.

Noul HONOR

Pentru a ține pasul cu tendințele globale în materie de design, HONOR a introdus un nou logo, trecând la majuscule, cu o cromatică în degrade, plină de dinamism. Această cromatică reprezintă entuziasmul, inovația și diversitatea culturii tinerilor. În același timp, design-ul creativ îi permite companiei HONOR să inoveze prin produse mai atractive pentru tinerii din întreaga lume.

HONOR își ia angajamentul să ofere o tehnologie și un design revoluționar, o experiență nouă și personalizată pentru utilizatori, un stil de viață digital gândit special pentru tineri și își dorește să stabilească tendințe inovatoare și un stil de viață modern. Conform noului slogan, „HONOR MY WORLD”, compania încurajează tinerii din întreaga lume să ia atitudine și să se bucure de fiecare moment al vieții lor.

Alături de tineri, cu branduri apreciate de ei

Prin colaborarea cu brandurile apreciate de tinerii din întreaga lume, HONOR încearcă să-și extindă granițele și să ofere produse calitative care să satisfacă nevoile acestora.

Zilele acestea, compania a anunțat parteneriatul cu MOSCHINO, un prim pas important pentru 2019. Această colaborare cu MOSCHINO reprezintă o convergență de fashion high-end și tehnologie high-end.

HONOR a început o colaborare și cu Vivienne Tam, designer internațional de modă. Prin introducerea filozofiei de design VIVIENNE TAM, HONOR demonstrează transformarea sa într-un brand tech trendy.

În plus, compania se străduiește să îmbunătățească experiența de utilizator și apreciază fiecare perspectivă care aduce mai multă satisfacție consumatorilor. Sărbătorind lansarea modelului HONOR View20, HONOR colaborează cu Epic Games pentru a duce experiența jocului Fortnite la nivelul următor. În cadrul acestei colaborări, deținătorii de HONOR View20 vor avea acces exclusiv la echipamentul HONOR GUARD din Fortnite.

Despre HONOR

HONOR este unul dintre e-brandurile de top de smartphone-uri. Brandul a fost creat pentru a satisface nevoile nativilor digitali, prin produse optimizate pentru internet care le oferă utilizatorilor o experiență superioară, îi inspiră, le dezvoltă creativitatea și îi încurajează pe tineri să-și urmeze visele. Pentru a reuși acest lucru, HONOR operează într-un mod diferit și curajos și face pașii necesari pentru a le oferi clienților săi tehnologii inovatoare.

Pentru mai multe informații, vă rugăm vizitați HONOR online la adresa www.hihonor.com sau urmăriți-ne pe:

https://www.facebook.com/honorglobal/

https://twitter.com/honorglobal

https://www.instagram.com/honorglobal/

https://www.youtube.com/c/honorofficial/

Categories: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *